موجودی تمام شده است

اگر شما از طرفداران ورزش ایروبیک هستید و به خاطر شغلتان فرصت استفاده از باشگاه های بیشمار این ورزش ها را ندارید پیشنهاد می کنیم با سیستم Zumba Fitness آشنا شوید

سیستم Zumba Fitness بیشتر رقص است تا ورزش و اصلا احساس نمی کنید که در حال ورزش کردن هستید بلکه تمام مدت می رقصید.

زومبا (zumba) یک برنامه ورزشی الهام گرفته شده از رقص لاتین است ،که توسط Alberto Beto Perez که خودرقاص و طراح رقص بوده است پایه گذاری شده است.
در واقع زومبا ترکیبی از حرکات رقص لاتین و تمرینهای ورزشی است که یک ایروبیک ساده و زیبا را ایجاد می کند.
کلمه زومبااز کلمه ای کلمبیایی گرفته شده است که به معنای حرکت سریع و جالب است .

قیمت : 99،000 تومان

تنها عرضه کننده این مجموعه در ایران
این مجموعه همراه با وسایل مورد نیاز برای یک آموزش کامل میباشد

از جمله مجموعه مقدماتی (۷ دی وی دی آموزشی) +مجموعه پیشرفته ( ۵ دی وی دی آموزشی)+دو عدد مبل +شکم بند اورجینال+ کفش مخصوص برای این مجموعه – مانند عکس زیر :

+   +

همواره شنیده ایم که عقل سالم در بدن سالم است . پس برای داشتن بدنی سالم باید کمی هم به فکر تحرک باشید و ورزش کنید.
سری آموزشی “زومبا فیتنس” یکسری فیلم آموزش حرکات موزون،‌ سریع و رقص گونه است که شما را با حرکات یک نفره برای سالم نگه داشتن بدن خودتان آشنا میکند. در این سری شما حرکاتی را بر پایه سالسا، کومبیا و سامبا یاد میگیرید که انجام آنها برای کم کردن وزن و داشتن بدنی موزون بسیار مفید است.

آیا از ورزش های ممتد و خسته کننده و نتیجه نگرفتن در باشگاه های ورزشی خسته شده اید ؟ آیا می خواهید غذاهای خوشمزه را میل کنید و همچنان در حال کاهش وزن باشید ؟ پدیده ای جدید و بی نظیر که طوفانی در دنیا به پا کرده را امتحان کنید … زومبا ! این مجموعه آموزشی و روش کار آن توسط مربی تناسب اندام حرفه ای ، بتو پرز ساخته شده است. زومبا روشی ساده و مهیج می باشد که با رقص های قدم به قدم و منسجم و ضربات قوی لاتینی ، باعث کاهش وزن شما به طور چشم گیری می باشد.

قیمت : 99،000 تومان

قسمت مقدماتی زومبا دارای ۴ ویدیو می باشد :

Zumba Basics
Zumba Cardio
Zumba Flat Abs
Zumba Sculpt
 

 

 این مجموعه که با نام کلی Zumba Exhilarate عرضه می شود ، برای سطح حرفه ای آموزش دیدگان ورزش زومبا مناسب می باشد. این مجموعه تمامی چربی های نسوز شما را از بین می برد ، شادی را به شما بر می گرداند و اندامی متناسب برای شما ایجاد می کند. شما با گوش دادن به موسیقی های ارزیابی شده و مشاهده آموزش های ویدیویی این مجموعه ، همراه با آن به ورزش می پردازید و صدها کالری انرژی مصرف می کنید و رفته رفته اندامی کاملا متناسب برای خود ایجاد می کنید. در این مجموعه شما در هر یک از۷ فیلم ، ۲۰ دقیقه نرمش تند و سنگین ، ۴۵ دقیقه نرمش فعال سازی بدن ، ۶۰ دقیقه رقص و ورزش به روش زومبا و سایر زمان های ورزش به انتخاب خود شما و فیزیک بدن شما می باشد. همچنین در این مجموعه آموزش کامل تمامی انواع ورزش های زومبا به شما آموزش داده می شود. 

یک بدن نرم و انعطافپزیر با استایل زیبا و فیتنس با این مجموعه کامل

قیمت : 99،000 تومان

قسمت پیشرفته زومبا شامل ۷ ویدئو آموزشی است  .

Zumba Fitness Activate

Zumba Fitness Concert

Zumba Fitness Exhilarate

Zumba Fitness Mix 

Zumba Fitness Ripped 

 Zumba Fitness Rush

Zumba Fitness Step by Step 

این مجموعه دارای بسته بندی اختصاصی می باشد