نمایش منو و دسته بندی
بستن


یخچال و فریزر ال جی مدل SXP45


وضعیت: موجود دسته بندی: یخچال کد محصول:36

قیمت : 8,520,000 تومان

قیمت اصلی: 8,600,000 تومان

قیمت با تخفیف : 8,520,000 تومان
میزان تخفیف: 80,000  تومان(1%)

ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت



پشتیبانی تلفنی و واتس آپ: (شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتس آپ با شماره 09120940864 در تماس باشید)

اخطار باز ماندن درب: دارد
يخساز خودکار: دارد
گنجايش کل به فوت: ۳۲ فوت
نمودار مصرف انرژي: +A
اطلاعات نوع يخچال: ساید‌بای‌ساید
وزن: ۱۳۵ کيلوگرم
گنجايش يخچال: ۵۱۳ ليتر
گنجايش فريز: ۲۴۴ ليتر
عمق با درب:۹۱۲ ميلي‌متر
پهنا: ۹۶۰ ميلي‌متر
بدون برفک: بله
تعداد طبقات: ۵ عدد
لزوم اتصال به شير آب: برای تولید یخ و آب سرد

  بررسی محصول


یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید مدل «SXP۴۵» محصول دیگری از سری «بنتلی» ساخت شرکت «ال‌جی» است که با طراحی زیبا و ظرافت خاص خود، علاوه‌بر ابعاد مناسب، فضای داخلی جاداری برای نگهداری موادغذایی دارد. این یخچال با داشتن نمودار مصرف انرژی + A از دسته محصولات کم‌مصرف و بهینه به‌شمار می‌رود. در نگاه به داخل بنتلی SXP۴۵، بخش یخچال دارای پنج طبقه و درِ پنج‌طبقه است. بخش فریزر هم سه طبقه و درِ سه‌طبقه دارد. با پیشرفت وسایل برقی و دیجیتالی، لوازم‌خانگی هم بی‌نصیب نبوده و از لحاظ کارایی دچار تغییرات اساسی شده‌اند. این یخچال دارای قفل کودک و سیستم اخطار بازماندن در است. از ویژگی‌های این یخچال که کمتر در یخچال‌های معمولی دیده می‌شود، می‌توان به آب‌سردکن و یخ‌ساز بیرونی اشاره کرد که با قرارگیری در محل مناسب، به کاربر امکان می‌دهد که به‌آسانی از آن استفاده کند. در جدید با قابلیت دسترسی سریع به اقلام پرمصرف، نکته‌ی مثبتی برای این یخچال است. این محصول با ویژگی‌های مهمی مثل مجهزبودن به کمپرسور اینورتر خطی کم‌صدا با مصرف انرژی پایین، فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh، نورافشانی LED در قسمت پشت و بالا، دارای دو محفظه‌ی مجزا جهت نگهداری میوه و سبزی‌ها با حفظ تازگی (Moist Balance Crisper)، افزایش ظرفیت فریزر با تعبیه‌ی یخ‌ساز روی در، آبریز بلند و عریض برای قراردادن ظروف بزرگ، سیستم کنترل لمسی مجهز به نمایشگر دیجیتال LED وسیله‌ای مناسب برای خانه و آشپزخانه‌ی شماست. با خرید سایدبای‌ساید ال‌جی بنتلی مدل SXP۴۵ کالایی لوکس به همراه کارایی در اختیار دارید و در طول مدتی که در آشپزخانه است، از تازه و باطراوت‌بودن موادغذایی‌تان اطمینان‌خاطر خواهید داشت. در جشنواره‌ی خانگی ال‌جی، یک عدد کارت تخفیف ۴,۰۰۰.۰۰۰ ریالی تعلق می‌گیرد. توجه داشته باشید که این کارت تخفیف برای افرادی فعال می‌شود که محصولشان حداکثر تا ۱۱ آبان توسط نمایندگی نصب شده باشد.

 

یخچال و فریزر «ال‌جی» (LG) مدل «SXP۴۵» از مدل‌های سایدبای‌ساید این برند است که با توجه به وجود یخ‌ساز و آبریز در آن، به تهیه‌ی آب‌سردکن مجزا یا یخ به صورت دستی نیازی نخواهید داشت. همچنین فیلتر بهداشتی Hygiene Fresh در این مدل باعث می‌شود بو و قارچ‌ داخل یخچال تشکیل نشود. سیستم تصفیه‌ی آب در SXP۴۵ به کمک سه فیلتر مجزا انجام می‎‌شود. می‌توانید از طریق آن، حجم آب خروجی را تنظیم کنید. یکی دیگر از مزیت‌های این مدل کمپرسور خطی به‌کاررفته در طراحی‌اش محسوب می‌شود. کمپرسور آن خطی است. این کمپرسور اینورتر خطی باعث می‌شود انرژی کمتری توسط آن مصرف شود و صدای کمتری از یخچال به گوش برسد. در ادامه در رابطه با SXP۴۵ توضیحات بیشتری ارائه می‌کنیم.

این قطعه یکی از مزیت‌های مهم SXP۴۵ به‌شمار می‌رود. طراحی آن پیشرفته است و باعث می‌شود در مصرف برق صرفه‌جویی شود. درواقع مصرف انرژی این کمپرسور ۳۲درصد کمتر از سایر مدل‌هاست. کارکرد این کمپرسور درواقع با کنترل انرژی انجام می‌شود؛ طوری که کاهش اصطکاک‌های داخلی از هدررفتن مضاعف انرژی جلوگیری می‌کند. این امر باعث می‌شود یخچال مدت‌زمان طولانی‌تری به کارکردن خود ادامه دهد. تولید صدا هم در این یخچال ۲۵درصد کمتر از سایر مدل‌هاست؛ درنتیجه SXP۴۵ یخچالی کم‌مصرف و بی‌سروصدا محسوب می‌شود که در منزل شما، وظیفه‌ی خود را به‌خوبی انجام می‌دهد.

فیلتر بهداشتی +Hygiene Fresh

داخل یخچال به لطف لامپ‌های LED به‌کاررفته در آن به‌خوبی روشن می‌شود. این لامپ‌ها فضای داخلی SXP۴۵ را به صورت کامل روشن می‌کنند و نسبت به لامپ‌های معمولی کارایی بهتری دارند. همچنین مصرف برق این دسته از لامپ‌ها به‌مراتب از سایر لامپ‌های یخچال بسیار کمتر است. علاوه‌بر مزیت‌های مذکور، این دسته از لامپ‌ها فضای بسیار کمتری از یخچال را اشغال می‌کنند و طراحی‌شان به‌گونه‌ای است که فضای محفظه‌های یخچال پر نشود.

ظرفیت بیشتر در ابعاد استاندارد

ال‌جی در طراحی SXP۴۵ یخ‌ساز را به داخل در انتقال داده است تا فضای کمتری به واسطه‌ی آن اشغال شود. همچنین عایق‌های حرارتی متفاوتی که در طراحی دیواره‌های یخچال به کار رفته‌اند، باعث می‌شوند دیواره قطر کمتری داشته باشد؛ باوجوداین، کارایی عایق‌های حرارت به‌هیچ‌وجه کاهش پیدا نمی‌کند و وظیفه‌ی خود را در سردنگه‌داشتن یخچال به‌خوبی ایفا می‌کنند. با مقایسه‌ی SXP۴۵ با مدل‌های مشابه خود، متوجه گنجایش بیشتر فضای داخلی‌اش خواهید شد.

محصولات مرتبط

  پرسش و پاسخ



پرسشی پیرامون این محصول ثبت نشده است, شما می توانید به عنوان اولین نفر پرسش خود را ارائه دهید.


نام ایمیل
پرسش شما

کد امنیتی را وارد نمایید :