نمایش منو و دسته بندی
بستن


محافظ ایمنی سر کودک


وضعیت: موجود دسته بندی: گالری پوشاک کد محصول:89

قیمت : 59,000 تومان

قیمت اصلی: 75,000 تومان

قیمت با تخفیف : 59,000 تومان
میزان تخفیف: 16,000  تومان(21%)

ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت



پشتیبانی تلفنی و واتس آپ: (شما میتوانید از طریق تماس تلفنی یا واتس آپ با شماره 09120940864 در تماس باشید)

رنگبندی: مطابق با طرح
ابعاد: 20*34*14
وزن: 130 گرم
مدل : کفشدوزک و زنبور عسل
عرض بند: 25 mm
قابلیت شستشو : دارد
جنس الیاف : الیاف طبیعی

  بررسی محصول


نی نی بان یک محصول جدید در دنیای کوچولو های عزیز است که این بار برای محافظت از سلامت و جان کودکان در برابر خطراتی که همواره جان کودک دلبند شما را تهدید میکند طراحی شده است

این محصول به نحوی طراحی شده است که کودک شما عاشق آن میشود و برای استفاده از آن استقبال خواهد کرد

نی نی بان نه تنها یک محصول برای محافظت از سر کودک در برابر ضربه های احتمالی است بلکه یک محصول منحصر به فرد در زمینه بهداشتی کودک نیز میباشد - کودک شما همه روزه برای رفع خستگی راه رفتن و یا خستگی ناشی از فعالیت و نیز رفع کنجکاوی بر روی زمین دراز میکشد که این امر با توجه به اینکه پوست سر و بدن کودک بسیار حساس است برای دلبند شما ایجاد خطر میکند اما نی نی بان با قرار گرفتن در میان کودک شما و سطح زمین علاوه بر ایجاد یک تخت همیشه همراه از انتقال میکروب به پوست سر و بدن کودک شما جلوگیری خواهد کرد

http://www.foroshnet.ir/uploads/4563463s45dgsdgs.jpg

قیمت : 75,000  59،000 تومان

نی نی بان از الیافی تهیه شده است که برای پوست کودک شما هیچ ضرری نخواهد داشت

همچنین الیاف بسیار نرم این محصول به کودک شما حس خوبی را خواهد داد

این محصول بسیار سبک طراحی شده است

میتوانید این محصول را به راحتی شستشو دهید

با تن کردن این محصول کودک شما مانند یک عروسک زیبا جلو میکند که بسیار جالب و هیجان انگیز خواهد بود

وظیفه اصلی مجموعه نی نی بان طراحی و تولید هوشمندانه و ایمنی محصولاتی است که کودکان شمارا از خطرات و حوادث احتمالی محافظت می کند. خطرات و حوادثی که در بعضی از مواقع باعث بروز مشکلات غیر قابل جبران می گردد.
هر پدر ومادری بی صبرانه در انتطار فرآیند یادگیری،نشستن،ایستادن و راه رفتن نوزاد دلبند خود هستند.
اجتناب ناپذیر است که کودک نوپادر فرآیندیادگیری زمین می افتد،اما می توان حوادث ناشی از آن را کاهش داد.نی نی بان؛ به راحتی پوشیده می شودو در هنگام سقوط می تواند به طور موثر از پشت سر نوزاد شما محافظت کند.
حفره بین سر نوزاد و هاله امکان تهویه را فراهم کرده و نوزاد را خنک نگه می دارد.بسیاری از والدین آن طور که تصور می کنند درباره آسیب و ضربه به سرنوزاد چیزی نمی دانند. پوست سر نوزاد و استخوان جمجمه و غشای آن بسیار لطیف و نازک هستند و به مرور زمان و با افزایش سن نوزاد و در پی رشد وی ،ضخیم و محکم می شوند و با کوچکترین ضربه آسیب می بینند.
قسمت پشت سر(cerbellum)یکی از مهمترین بخش مغز است و محافظت از آن امری واجب،مهمترین راه پیشگیری از ضربه مغزی(concussion)ایمنی است، استفاده ازاین بالشت ایمنی می تواند بهترین محافظت را از پشت سر کودک نوپا داشته باشد.
تمام موارد ضربه به پشت سرکودک را هر چند خفیف باید جدی گرفت چون ممکن است منجر به آسیب هایی بسیار جدی در آینده شوند.طول شانه قابل تنظیم این اجازه را به کودک می دهد تا به راحتی حرکت کند.مناسب برای کودک ۵تا۱۸ماه،بسیار سبک و زیبا باوزن ۱۳۰g هیچ گونه فشاری بر روی شانه کودک وارد نمی کندو کودکان عاشقِ پوشیدن آن هستند.
 
http://www.foroshnet.ir/uploads/2525245ssdfsdf.jpg

قیمت : 75,000  59،000 تومان

 

ok icon مشخصات ظاهري

این محصول در دو طرح زنبور عسل و کفشدوزک طراحی شده است و میتوانید در هنگام ثبت سفارش مدل مورد نظر را در قسمت توضیحات وارد نمایید

box, open, product iconویدیو معرفی محصول

 

تحقیقات نشان می‌دهد آنهایی که در دوران کودکی‌شان آسیب‌های متوسط مغزی داشته‌اند، در آینده با مشکلاتی روبه‌رو می‌شوند. البته با گذشت زمان، میزان این آسیب‌ها به‌طور قابل توجهی کاهش یافته است…

 

محققان در این بررسی‌ها متوجه شده‌اند افرادی که در کودکی خود، جراحات متوسطی در سر خود داشته‌اند، در کوتاه‌مدت دچار مشکلات اندکی در حافظه، قابلیت‌های تکلمی و توانایی‌های تمرکز شده‌اند.

گاهی اوقات، ضربات مغزی می‌تواند فیزیولوژی مغز را دچار اختلال کند. چیزی که در عکس رادیوگرافی، ام‌آر‌آی و سی‌تی‌اسکن از جمجمه نمی‌بینیم. گاهی اوقات یک تکان مغزی سبب می‌شود یک‌سری از سلول‌های مغز صدمه ببینند که ممکن است با ابزارهای تشخیصی هم قابل تشخیص نباشند بنابراین ضربه به سر می‌تواند تا سال‌های بعد کودک را دچار اختلالات رفتاری و عملکردی کند. این کودکان معمولاً در رقابت‌های ذهنی مانند سرعت پردازش مغز، قدرت حافظه و حل مشکلات از هم سن و سال‌های خود اندکی عقب می‌افتند.

http://www.foroshnet.ir/uploads/photo_2018-07-09_01-09-02.jpg

قیمت : 75,000  59،000 تومان

آیا می دانید ؟

آیا میدانید بسیاری از والدین آن طور که تصور می کنند درباره آسیب و ضربه به سر کودک چیزی نمی دانند.
آیا میدانیدگاهی اوقات حتی بواسطه یک ضربه کوچک نیز مغز آسیب می‌بیند.
آیامی دانید ضربه هایی که به سر وارد می شوند و ممکن است منجر به بیهوشی شود ،هم در دسته آسیب های مغزی هستند و والدین باید آنها را جدی بگیرند.
آیا میدانید گاهی بروز یکسری واکنش‌های عصبی بر اثر ضربه به سر کودکان به گونه‌ای است که والدین متوجه این علایم و نشانه‌ها نمی‌شوند.
آیا می دانیدوقتی به سر کودک ضربه می خورد باید استراحت کند. در غیر این صورت کودک در معرض خطر آسیب های جدی تر و یا حتی مرگ قرار خواهد گرفت.
آیامی دانید سیستم عصبی نسبت به اختلالات مختلف آسیب پذیر بوده و می‌تواند در اثر ضربه آسیب ببیند.
آیا می دانیدضربه مغزی می تواند منجر به آسیب دایمی مغزی شود.
آیا می دانید فلج مغزی نتیجه ی اختلال رشد یا آسیب به مغزبر اثر ضربه به سرقبل یا در حین تولدکودک یا چند سال اول زندگی می باشدکه ممکن است کودک در حرف زدن و انجام حرکات ساده مانند راه رفتن مشکل داشته باشد
آیا می دانیدضربه مغزی یک آسیب مغزی است که زمانی رخ می دهد که مغز داخل جمجمه به سرعت حرکت می کند.ضربات مغزی مکرر می تواندمنجر به آسیب دایمی در مغز شوند.
آیا می دانیدضربه مغزی گاهی اوقات تحت عنوان آسیب مخفی شناخته می شود زیرا هیچ آزمایش خاصی برای تشخیص ضربه ضربه وجودندارد ودر ام آر آی یا رادیو گرافی مشخص نیست.
آیا می دانیدبسیاری از ضرباتی که در زمان وقوع حادثه علایم جدی ندارند،با افزایش سن می تواند به بیماری هایی از قبیل سردرد و صرع منجر شود.
آیا میدانید محققان در بررسی‌‌های خود متوجه شده‌اند افرادی که در کودکی جراحات متوسطی در سر خود داشته‌اند، در کوتاه‌‌مدت دچار مشکلات اندکی در حافظه، قابلیت‌‌های تکلمی و توانایی تمرکز شده‌اند.

http://www.foroshnet.ir/uploads/photo_2018-07-09_01-08-59.jpg

قیمت : 75,000  59،000 تومان

آیا هر ضربه‌ای به سر در کودک باعث بروز آسیب می‌شود؟

ضربه سر در کودکان می‌تواند طیف وسیعی از مشکلات جراحی و پزشکی را ایجاد کند، از مشکلات خفیف گرفته تا شدید. همه ساله آسیب‌های سر، منجر به مرگ یا آسیب‌دیدگی کودکان می‌شود. اگرچه ۹۰ درصد از این صدمه‌های سر در کودکان خفیف هستند، اما حدود ۷ هزار کودک هر ساله در ایالات متحده به دنبال ضربه سر جان خود را از دست می‌دهند و بخشی هم دچار ناتوانی‌های دایمی می‌شوند. کودکان معمولا ناگهان دچار آسیب می‌شوند و این اتفاق بیشتر برای کودکان نوپا که تازه شروع به راه افتادن کرده‌اند، می‌افتد. در صورت افتادن، گاهی سر فورا متورم یا کبود می‌شود و گاهی نیز صدمه‌های جدی‌تری رخ می‌دهد که کوفتگی یا شکستگی جمجمه را در پی دارد. اصولا اینکه ضربه سر باعث بروز آسیب می‌شود یا نه به قدرت ضربه بستگی دارد.

محصولات مرتبط
Avatar
ست تيشرت زنانه و مردانه love
43,000 تومان

خرید آنلاین

  پرسش و پاسخ



نویسنده : محمدی
محصول به دستم رسید و خیلی عالیه هم سبک و هم زیبا - علی رضا کوچولو منم خیلی دوست داره ازش استفاده کنه و اینطوری راحتر باش بازی میکنم

نویسنده : لیلا محتشمی
مدل زنبور عسلش رو خریدم از شما و به دستم رسید ممنونم

نویسنده : شهلا نیک همت
من از وقتی این محصول رو برای دخترم استفاده کردم خیلی خیالم راحتر شده و راحت به اشپزی و باقی کارام میرسم


نام ایمیل
پرسش شما

کد امنیتی را وارد نمایید :